Totalno si promasio poentu u pokusaju da zadovoljis profesionalnu sujetu... Poenta je da se isto mesto raskopava svake godine za razlicite radove umesto da se iskopa 1 ili 2x.
Nema veze saobracajnica, kod mene u poslednje 2 godine 5. put raskopavaju isto parce zelene povrsine - prvo je bio gas ili toplana, sta li, pa onda podzemna struja, pa nesto trece, pa telefon a evo sad i optika
Možda ne znate, ali ne krivim vas, niste išli na fakultet, pa niste imali predmet organizacija građenja. Da me ne shvatite pogrešno, ne omalovažam nikoga, samo pominjem zbog daljeg objašnjenja.
Pre početka radova mora se sagledati situacija, u ovom slučaju imamo dve vrlo važne saobraćajnice. Ne možemo ih zatvoriti pa držati zatvorene 20 i više dana. Onda se moraju uraditi cevi do raskrsnice, što je već urađeno. Zatvoriš deo raskrsnice, uradiš tu cevi, pa sledi sledeća faza, otvori onaj deo koji je urađen, ide sledeći.
Ista količina posla, ionako se mora sve otkopati pa zakopati, saobraćaj ide malo sporije, ali ne stoji.
Raskopas 100 puta, 100 puta bacis 80-90% novca za radove, 100 puta uzmes 10-20% sebi. Ili gradis nesto novo 5-10 puta duze od normalnog roka, i bacis 5-10 puta vise para kako bi uzeo 10-20% sebi. Ili uzmes dobru ili osrednju firmu, unistis 80-90% iste kako bi sebi uzeo 10-20%...
Osnove biznisa u Srbiji u proteklih nekoliko decenija. Zato i jesmo tako uspesni. Brze je tako zaraditi 10-20% nego normalnim poslovanjem
Ako me pamćenje ne vara u poslednjih 20 godina mislim da nije ni jedna godina prošla a da ova raskrsnica nije bila raskopana. Pa ima svega dva meseca kako su završili sa prethodnim raskopavanjem kad gle čuda nastaviše oni ponovo. Pitanje za milion dolara ako neko zna odgovor koliko je para potrošeno u raznim rekonstrukcijama ove raskrsnice u poslednjih 20 godina. Ja ne mogu ni da naslutim ali mislim da se mogao napraviti kompletan novi Bulevar oslobođenja i to sigurno ne bi bilo preterivanje. Ovo je samo još jedan od pokazatelja vrhunskog stručnog rada u nadležnim gradskim službama.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počeli radovi na raskrsnici ispred Železničke stanice
Novi Sad
•21.03.2014.
•11:37 > 11:38
Komentari 12
boba
Ili treba potrositi dobijene pare iz projekta u kojem stoji raskopavanje pa sve ostalo i tako 4X.
Mislim da su preterali.
neorganizacija gradjenja
Nema veze saobracajnica, kod mene u poslednje 2 godine 5. put raskopavaju isto parce zelene povrsine - prvo je bio gas ili toplana, sta li, pa onda podzemna struja, pa nesto trece, pa telefon a evo sad i optika
Inžinjer
Možda ne znate, ali ne krivim vas, niste išli na fakultet, pa niste imali predmet organizacija građenja. Da me ne shvatite pogrešno, ne omalovažam nikoga, samo pominjem zbog daljeg objašnjenja.
Pre početka radova mora se sagledati situacija, u ovom slučaju imamo dve vrlo važne saobraćajnice. Ne možemo ih zatvoriti pa držati zatvorene 20 i više dana. Onda se moraju uraditi cevi do raskrsnice, što je već urađeno. Zatvoriš deo raskrsnice, uradiš tu cevi, pa sledi sledeća faza, otvori onaj deo koji je urađen, ide sledeći.
Ista količina posla, ionako se mora sve otkopati pa zakopati, saobraćaj ide malo sporije, ali ne stoji.
Osnove biznisa u Srbiji u proteklih nekoliko decenija. Zato i jesmo tako uspesni. Brze je tako zaraditi 10-20% nego normalnim poslovanjem
Neko
Vladan
djaso
Gimli
PROJEKTANT
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H